Alla mår dåligt vid jul

Vet inte en jävel som känner sig helt hundra just nu, alltid samma sak runt jul. Känner mig inte så bra jag heller..
Hade det varit för 10 år sen hade jag insett att det bara var en vecka kvar till god julmat, trevlig släkt och fina julklappar. Nåja, jag sket nog i det mesta förutom julklapparna :P

Känner mig så.. tom på känslor..

Det ska ändras på i alla fall, hem idag och dricka kaffe och umgås lite med bror min. Sen blir det att hämta paket på Hydro och åka till Netonnet och umgås lite med Ancan någon dag med. Även julpynta, fixa gran och annat småkul.

Börja lipa idag IGEN helt utan jävla anledning, tänker man efter så har jag ju det rätt så himla bra just nu egentligen men nej nej, det är jul så nu ska det bölas ordentligt. Låg där och grät i sängen så kom hunden upp så jag lät henne krypa in under täcket fast hon egentligen inte får :) Behövde lite tröst ^^

Funderar på att ta ett bad snart och sen lite att äta och sen hoppas att Samuel kommer hem lite tidigare så vi kan ha lite trevligt innan jag åker ;)
Chansen är ju inte stor men men, det sista jag tänker låta lämna mig är hoppet.

4 timmar tåg blir det idag, segt som as men det får det vara värt.

Blogg är rätt så gay ändå, skriver mest för att jag skrattar så åt mina tidigare inlägg, tänk att läsa den här skiten om ett år, patetisk man kommer känna sig ^^


Kommentarer
Postat av: Fiona

juljul..

samma me min blogg, skriver ju bara dumma saker :D

2007-12-17 @ 19:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0