Death had a near Chuck Norris experience.

Lekt med Emelie idag (jei, du fick första meningen!)
Lite nice att snacka skit om allt och inget :)

Varför bir jag aldrig nöjd? Varför är det alltid något jag stör mig på?
Kan ju knappt ha det bättre än jag har det nu..

Funderar på hur jag ska ha tid me julklappar för folk, kan inte vara mer än en vecka hos Samuel om jag ska ha tid med något. Eller så får jag handla det nu i veckan, hm kanske kan vara något.
Ska till Gekås med Ancan på torsdag så där kanske man kan hitta lite småsaker att ge folk. Jag ska i alla fall köpa vitlöksölkorv och vitlöksfyllda oliver. Ja, jag älskar vitlök.

Börjar bli lite smått fattig med känner jag, i alla fall på kontot, har mer pengar hemma i skrivbordslådan än där. Men det är ju med kontot jag betalar för saker på internet så det börjar bli skit.

Fiona har ny dator = Jag avundsjuk
Fiona har imac = Jag är fruktansvärt avundsjuk
Fiona rapar i mic, det gör inte jag.

Kommentarer
Postat av: Fiona

imac rules :>

och jag har faktist hört dig rapa i mic.

tror ja.

2007-12-03 @ 20:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0