Fasen också

Ett inlägg om dagen blev det ju inte direkt.. Har inte suttit framför datorn på några dagar så har inte blivit att jag strävat mig hit för att bara skriva blogg ^^

Är hos Samuel och är tänkt att jag ska vara här till på söndag :)
Har väl inte gjort så mycke i helgen, kolla fällor i skogen lite i lördags men annars har vi bara varit hemma och slappat. Men det kan vara mysigt de me ;)

Nu ska jag lägga mig framför tv med lite mat jämte hunden och mysa lite.
Han har ju äntligen fixat tv så jag har något att göra här :)

Han har tankat Britney Spears nya skiva dock, där sjönk han ett par kilo :P

Kommentarer
Postat av: Fiona

omg......
britney?...
but...why...

2007-12-10 @ 19:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0