Funnel of love

Lång dag idag, men än är den inte slut.

Var hos mormor en stund idag och träffade släkten, alltid lika underbart ;)
Jag satt mest och spelade kort med min underbara kusin Sara, 8 år. Hon är alltid lika go varje gång hon ser mig, säger "HEJ CAMILLA!" och ger mig en hård kram ^^
Elvin, en annan kusin, pratar fortfarande inte med folk. 5 år är han nu, det är lite så man börjar oroa sig för att han blir ett problembarn.

Sen åkte jag, far och bror till Skene bokhandel för att köpa julklappar, det var en speciell dag idag då alla radioamatörer får 20 % rabatt så vi passade på, julklappar för 500 per kusin blev det. Vi valde självklart julklappar som låter så mycket som möjligt så föräldrarna får det jobbigt dagarna efter jul :) Allt för att störa julfriden.

Så nu är jag äntligen hemma och det är tänkt att jag ska träffa Ancan en stund ikväll, får se hur det går med den saken.

Pappa trixa hem min mobil igår på något underligt sätt. He tracked it down och fick dom att köra hit den. Underbara pappa.
Så nu hoppas jag på att den ska hålla ett par veckor i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: Fiona

urk.. köpa julklappar e jobbigt..

2007-12-02 @ 10:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0