Hide and Seek

Sjukt skumt med Ancan och mig. Ibland blir det helt cp. Fast på ett bra sätt då.

Ska bli nice på torsdag att umgås lite, lite Gekås och lite alkohol möjligtvis. Får se om jag orkar med det. Eller snarare så att jag kommer hem i tid morgonen efter så jag kommer med tåget. Bakis på tåget, JEI!
Fast spyr jag så lär ju inte folk vilja sitta nära mig i alla fall så det är ju positivt.
Helt okei med folk på tåg, är ju bara kul att kolla på. Men när det blir överfullt med massa idioter som det alltid blir på sista tåget till Mörrum så är det inte lika roligt. Än så länge har jag fått sitta ner i alla fall :)

Imogen Heap - Hide and Seek <3

Blir så trött på en del ibland, samtidigt väldigt glad över att jag har vissa.
Sålänge livet är sådär lagom är det helt okei ^^

Den som kommer hit med chokladpudding från Lidl eller pannacotta från Hemköp idag får en hundring. Alltså inte en ring för hundar, utan pengar. Hundring blev ju helt mysko :D

Har städat farmors väggar idag, Fett är det värsta att få bort, fungerar utmärkt som klister i brist på annat. Men efter 1½ timme med armarna över huvudet fick jag nog och tog mig lite godis istället.

Kommentarer
Postat av: Fiona

geeewdis. supa ? de har du nog inte gjort på ett tag?

2007-12-04 @ 21:49:46
Postat av: Milla

typ inte på flera veckor : P så de behövs nog lite :)

2007-12-04 @ 22:18:13
URL: http://notiser.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0