I'd tell you how it haunts me...

...cuts through my day and sinks into my dreams.

Händelselös dag idag, kom hem igår och behövde väl ta de lite lugnt i guess. Fick hämtat mitt kära paket idag i alla fall, lite småbra saker att ha ;)
Imorgon blir det städa och packa upp och slänga gamla kläder och köpa julklappar och träffa Ancan sen om det hinns med. Pissdag.

Vet inte varför jag sitter uppe nu egentligen, väntar typ på att Samuel ska ringa mig men antar att han sover så då vill jag inte ringa och störa.. typ. Vill bara få mitt dagliga godnatt ^^

New Model Army - Better than them :)

Äh jag ringer ändå, han får väl vakna då (:

En kille ringde mig idag, hemligt nummer va det så jag svarade "Hallå?" social som jag är, då får jag till svar "Bajs!" och sen klickar han mig. Kände inte igen rösten så vette fan vem det kan ha varit men men :)


Jeeeeeeesus christ, suuuuuuuuuperstar.

Laibach.

Helt okei låt egentligen.

Anywho, godnatt.



Edit: Samuel sov inte, han spelade.
Nåväl, helt okej sålänge inte jag är där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0