Jul. Kul.

Vet egentligen inte vad jag sitter uppe för just nu. Internet tar slut snabbare och snabbare för varje dag som går, datorn är inget jag orkar med mer än en timme i taget längre. Det är mer en nödlösning när man inte har något bättre för sig att göra än att slänga bort sin tid.
Jag vill ut och resa istället. Med människor jag tycker om.

Igår var en dag olik många andra, träffade människor jag inte sett på år och dagar, människor jag inte ens velat se..
Träffade även människor jag inte ens kommer ihåg att jag har träffat innan.
"Heeej, det är ju duuu!"
"...Well...hej hej..."

Alla har sina dåliga dagar, min är idag. Slut både fyskiskt och psykiskt, lika bra att lägga sig i en varm go säng och kolla ett par avsnitt av Family Guy eller Scrubs och sen somna, sova.
Vill gärna ha ett telefonsamtal med, måste höra rösten innan jag somnar, jag blir så trygg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0