Khih \o/

Basshunter - Camilla (Party Edit) <3

Jag kan ge utan att ta, jag kan få dig att må bra
Åh Camilla sov en natt med mig.
Jag kan ge dig min hand och mitt hjärta står i brand
Åh Camilla du kan ej säga nej till en natt med mig.

Attans glad jag blev när jag fick den texten i ett sms ^^


Timbaland - Scream (Feat Keri Hilson &nicole Scherzinger) <3

Scream, at the top of your lungs, everybody's feeling right

I love it babe, got me here doing things I`d never do
Can hold me downs, why I'm here making sure, things are up for you (get it)
Like a getaway , for the lights go off, you turn on
I love this place, cause I can hear the echo when you make me ah


New Model Army - Better than them <3

This is our town, this is Friday night
dressed in our rags and our rage and our best
piercing eyes looking for something
anything, just anyone..
Stare across the floors they begin to dance
missing all the rythms and the chosen right steps
and we laugh and we drink in our corner again
we're better than them... (we're better than them)


Attans bra låtar, alla kopplade till folk :)
Sist men inte minst kommer favoriten of all time

Pipex - Plitigt Plyte


Här i land så super vi som fan
styckar gamla kärringar och dricker brännevin
Plöja åkrar, snusa plitigt plyte
klia sig i röva, de e ju melodin

Inga ord för låten och flickan jag hade så kul med :)

Kommentarer
Postat av: Fiona

God jul :)

2007-12-24 @ 15:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0