Mad World

Att den var på Bonde söker fru, tror det var den i alla fall. Fan nu blev jag osäker. Är nästan 100 på att det var den dock :P
Gary Jules - Mad World, alltså, har varit förälskad i den ett bra tag nu :)

Synd att Fredrik inte valde den där Lena, trodde att hon skulle börja aslipa men hon verka ju ta det helt okei. Dom har säkert sex bakom kulisserna. Yeah baby, vilket par. ;O
Läste nu att hon insåg att han inte var rätt person för henne, wtf dom var ju perfekta tillsammans tycker jag :P

Laddar ner Good Luck Chuck nu, ska se om den är något att ha.

Är satans kallt här som vanligt, ska krypa ner under täcket nu igen och kolla lite tv. Måste ju vara rädd om min lilla hals, orkar inte få feber.

Piepie

Kommentarer
Postat av: Ancan

jaaså, du har skaffat dig en blogg :P
Lena är min största idol! hon pratar så..tydligt. :D snygg är hon också ^^

2007-12-13 @ 18:09:00
Postat av: Fiona

jag förstog inte så mycke va du skrev :D

2007-12-16 @ 10:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0