Pengar goes *poff*

Julklappsinhandlande blir alltid en dyr historia för mig och med den knapra ekonomin jag har just för tillfället så känner jag mig otroligt fattig just nu.
Men den bästa julklappen jag köpte var nog en fjärrkontroll till min kära farmor : D Är man 92 år så kan det vara bra med stora knappar ^^



Nästan så man vill ha en sån själv, säkert bra om man är riktigt packad eller riktigt trött, ser otroligt kul ut om inte annat ^^

Fick städat mitt rum idag med så jag är riktigt nöjd över mig själv, lilla lata jag kan om jag bra vill.

Är fortfarande lite sur över allt det här med min kära Fredrik i Bonde söker fru, han borde valt Lena och levt lyckig ever after och fått många söta ungar. Om inte annat så var hon ju väldigt förtjust över kastrering. Whatever floats your boat, right? :)

image4 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0