Scatman's world

Idag tände jag och familjen första ljuset och drack lite glögg, lite småmysigt sådär. Är inte hemma på andra ljuset, inte tredje heller om jag själv får välja, fjärde ljuset bör jag nog ta mig hem till i alla fall och fira jul med familjen.

Magen min mår inte alls bra, vet inte vad som har hänt, gör så satans ont hela tiden, på sidorna av magen ungefär, typ äggstockarna. Gravid? Cancer? Vanligt magont?
Vem vet, men kämpigt är det, hoppas det löser sig till natten, känns som jag har lite feber med, och det är inte det lättaste att sova med.

Scatman John - Scatman's World <3

I'm calling out from Scatland
I'm calling out from Scatman's world.
If you wanna break free you better listen to me.
You got to learn how to see in your fantasy.


Vilka barnminnen man har till den låten.
Underbart!

På fredag bär det av till Samuel!!
Underbart.
Kommer nog aldrig mer hem sen :)

Ska träffa Emelie en stund imorrn, kan blir trevligt att tjöta lite över en glass eller så.

Kommentarer
Postat av: Emelie

wooooo... känner mig hedrad som fått en alldeles egen rad i din blogg...

ps. jag erkänner, jag smygläser din blogg för andra gången.

2007-12-02 @ 17:23:07
Postat av: Fiona

to samuel? i see. då måst du iaf skriva blogg så ja vet va som händer. du e så osocial där ;>

2007-12-03 @ 17:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0