Bengt

Planerar att göra en egen hemsida att lägga min blogg på, har ju ändå en domän, men där ligger det för tillfället en mindre fin sida ^^  http://www.stingjammer.com
Tänkte även lägga upp annan shiet där med, typ bilder så jag slipper ha bilddagboken och mina och Ancans kära filmer vi har gjort, underbara.
Tänkte även lägga upp en funktion så man kan skicka anonyma mail till folk, från vilken mail man vill till vilken mail man vill ^___^ Sånt kan man roas av :)

Imorgon ska jag till biblioteket o.0  Har inte varit där på evigheter men men, har man ett ärende dit så har man : D
Var något mer jag skulle göra imorrn, fasen jag glömmer så fort.

Har blivit lite kär i Muse - House of the rising sun :)


Kommentarer
Postat av: Josefine

Erkänn att du ska ragga schnygggggga pluggisar på bibblan som du sen ska ta hem och ta oskulden på :)

2008-02-25 @ 02:51:28
URL: http://sonderslagen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du känner mig för väl!

2008-02-25 @ 14:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0