Emotional...ride.

Huum cp dag, pluggat och skit hela tiden typ.
Känner mig lite som JD i Scrubs <3

Dr. Cox    - But if you use the words "emotional rollercoaster" I am O U T.
JD:           - Deal.  I just feel like I'm on this emotional......ride.



Lyssnat igenom massa gamla mottagna låtar jag fått genom msn under året. Shiet vad mycke skitmusik det fanns, men en hel del bra med : D
Fick tvätta mitt hår med duschcreme idag :S Fanns inget schampoo i duschen : /
Men när jag kom ur duschen sa mamma att det visst fanns schampoo men hon hade inte ställt det i duschen bara, orka.
Så nu är mitt hår lika stort som ett fågelbo, känns som ett fågelbo med, får göra en hårinpackning imorgon eller nått.
Inte visste jag att schampoo gjorde så mycket skillnad. Hade ju trots allt balsam efteråt i alla fall..hmm..

Fundera precis på vad som skulle hända om man stoppade upp hela munnen full med snus. Gissningsvis skulle man spy.

Funderar över Finland, ska prata med mina päron imorgon och så blir det nog biljettbeställning på måndag. Bara problem med det jävla provet den veckan, men det kanske kan skjutas fram? Hoppas på det i alla fall.
Behöver nog träffa dom finska flickorna och få lite positiv energi, eller nått...my god i am so gay..

Kommentarer
Postat av: Josefine

Shit :O Duschcremé? :S Hade jag varit du hade jag skriiiiikit till mamma å frågat om vi hade nå schampoo ;P

2008-02-03 @ 01:00:20
URL: http://sonderslagen.blogg.se/
Postat av: Fiona

oi oi oi prata me mig fore du bestaller :D

2008-02-07 @ 16:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0