You want a piece of me?

Jag och mor har suttit och kollat på Jack Russel-valpar idag :) Blev förälskad i en men den såldes typ i Norrland så orka.
Men det verkar som mor och far blir mer och mer inställda på att skaffa hund, helst vill dom ha katt men bror min är allergisk så det får bli ett större ansvar. Har lovat att jag kan gå och kissa med den i trädgården en gång om dagen, men det känns som jag kommer behöva gå längre sträckor än så. Detta kanske kan bli bra för mig till och med, jag är alldeles för lat.
Fast jag har att göra på dagarna, dom bara försvinner, hur fan ska jag hinna med allt när jag väl skaffat jobb? Tidsmaskin någon?
Såg på 28 weeks later häromdagen med Malmen, eller försökte se, han bara kittla mig -.-
Men flickan i filmen är faktiskt grymt lik mig, konstigt nog. Både Fiona och Nicklas har sagt det innan och när nu Malmen sa det så var jag tvungen att se den, det är ju trots allt en zombiefilm och det är inte mina favoriter direkt. Dom är så blodiga... och bär sig allmänt illa åt.
Googlade henne nu och tog första bilden på henne, akta lik mig?


Om ni nu har sett mig stå så nån gång... Händer nog inte så ofta

Kommentarer
Postat av: Josefine

Uppdatera för helvetet då ;)

2008-02-24 @ 14:45:04
URL: http://sonderslagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0