Fem steg tillll köke och jag ork int gå!

Hade äntligen med mig kamera så jag kunde ta kort på en underbar skylt idag :)
Me <3 sär skrivningar
Ska skicka in till tjuvtittat.se och se om den kommer med (:


I mitt lugna liv
Finner jag ingen tid
Till att laga mat
Johan fan va du e lat
Men hållkäften med ditt tjat
Jag är bara en av dessa som samhället skapt

De e fem steg till köke men jag ork int gå
Men du äter ju mat som andra tvingats så
Ja men vadå
Visa lite tacksamhet för det du får

Jå jag har sett folk på TV som lever i misär
Fast det e int jag som för det skulden bär
Johan tänk att du har turen att ens leva i här
Så ta nu chansen att förbättra vår värld

Men de e ännu fem steg till köke och jag ork int gå
De e fem steg till köke o du ork int gå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0