"Fistfucking! Har du varit med om fistfucking?"

Idag har Milla varit duktig, skrivit räkningar och tvättat och slängt skräp!
Ska bara städa ur mitt rum och damma här inne med :)
Sen ner till byn och apoteket och Hemköp.

Och såklart plugga till mitt certifikat.

Älskar att vara ensam hemma så man kan lyssna på musik med ordentlig volym :)
Just nu Jesus christ superstar, men men : D Med Laibach.

Jeeeeeeeeeeeeeeesus chriiiiiiiiist suuuuuuuuperstaaaaaaaaaaar.

Omg.

Ny telefon har jag med, en röd liten sak, börjar faktiskt bli kär i den :)

Have you ever been to american wedding?
Where's the vodka, where's the marinated herring?


Undras om jag stavade rätt på de där : D

Imorgon ska jag nog hänga med Ancan till Halmstad, får vara lite sådär snäll ibland.
Sen får ja se vad som händer senare, man kanske skulle höra av sig till Emelie.

Äh, vem orkar läsa det här ens? Har ni läst hit så kan ni kräva en muffins av mig på Doncan, alla utom Emelie, hon får köpa en åt mig istället.

Kommentarer
Postat av: Fiona

you own me a muffin girl.
KOM IHAG DET!!

2008-01-31 @ 15:39:58
Postat av: Fiona

fast OWE kanske heldre.

2008-01-31 @ 15:41:11
Postat av: Milla

Naah, tycker mer att ja own you : D

2008-01-31 @ 16:29:08
Postat av: Josefine

JAG VILL HA MIN MUFFINS NUUUUUUU!!!

2008-01-31 @ 18:56:44
URL: http://sonderslagen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det va det fräckaste jag varit med om!!! Klart att Emelie inte ska kräva någon muffins, hon som är så generös kan väl bjuda. TSSSSSSSSSS.. fy skäms Camilla. Ska vi säga vid halv 5 i morgon vid donken ;)

2008-01-31 @ 20:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0