Freaks and Geeks

Freaks and Geeks ska tydligen vara en bra serie, lite old men men. Såg första avsnittet nu och de va helt okei faktiskt (: Han som är den ofrivilliga pappan i Knocked up är med i den ^^

Snaart kommer Samuel hem så jag får lite sällskap.
Helvete hund i sängen.
Aaw hon blir alltid så ledsen när jag säger åt henne att gå ner, de konstiga är att ibland räcker de att bara säga typ "nej" eller "ner" så går hon : D
Men de klart ibland vill hon inte och väger 100 kg när man försöker pötta ner henne (:
Pötta.
Putta?
I dunno.

Ska nog se lite Gilmore Girls nu.
Nu skäller hunden.
Hm skumt.

Jag och en annan flicka har det väldigt bra nu : D
Till skillnad från bara ett litet tag sen : P

Milla | hos samuel säger:
mm precis : D
Milla | hos samuel säger:
så jävla underbart : D
Fiona säger:
ja e sa javla glad over de  : D
Milla | hos samuel säger:
vet du, ja me : D
Fiona säger:
wei : D


Tycker om våra smileys (:

Nedu, jag får se vad som händer idag, säkert inte så mycket men kanske blir lite brylepudding om man har tur :)

Är sugen på pasta och pastasås.

NU.

Kommentarer
Postat av: Fiona

hiih

2008-01-22 @ 15:36:50
Postat av: Fiona

men dumma cp sak den tog bort va ja skrev ba fo ja satt ett hjarta.

2008-01-22 @ 15:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0