Korkade körkortsprov.

Kom bara att tänka på en mysko sak som hände häromdagen.
Jag och Mikael hade stigit upp ur sängen och så blev jag lite fundersam om han hade frågat om han fick låna mina innetofflor. Så jag frågade honom. Sen kom jag på att jag äger ju inga innetofflor.
Ibland känns det som man sover när man är vaken egentligen.

I helgen kommer Mikaels polare vara här och dom ska nörda sig med gamla spel och öl.
Och jag MÅSTE verkligen sätta igång och plugga.
Bara jag får upp lusten liiiite.
Böckerna ligger en bit ifrån mig och liksom ropar att dom vill bli öppnade och lästa. Men jag ligger bara och tittar på dom och skrattar för dom är så patetiska.
Lika bra jag tar fram en bok snart.
Snart.

Men så fort man läser i boken så känner man ju varje gång "Men herregud, det här KAN jag ju redan" Men man missar ju alla smådetaljer som dom nödvändigtvis ska ta upp i sina prov och krångla till frågorna så mycket dom kan.
Pratar alltså om körkortsprov.
Hur många tycker egentligen att körkortsfrågorna någon gång har varit normala?
Man får 4 alternativ och känner att 3 svar är ju rätt och ett svar är helt korkat. Men oftast är det ju bara ett svar som är rätt.

Korkat helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: fiona

svar på min blog hahah :

saknar? men ibland klagade du ju om de ganska mycke? :P de verkar ju va bättre nu ändå? ja ska ta mig på msn här nån da.

om ja int dör ida av nån attack på konserten :D har feber o skit men ska ta mig dit ändå.

2008-11-29 @ 09:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0