Sjuktidsfördriv

Ligger hos Mikael sjuk och då får man lov att göra sånna här skumma listor.

Jag ville bli när jag var liten: bagare
Är du kittlig: usch ja
Mitt rum kan beskrivas som: bombnedslag
Spelar du något instrument: nope
Något du absolut inte äter: sniglar
Vad sa du senast: antingen var det "hejdå" eller "men nu måste jag bajsa" sa nog fan inte ens hejdå.
Det här är jag bra på: allt
Brukar du svära mycket: inte överdrivet mycket vad jag vet
Vad vill du jobba som: något som ger mycket pengar
Gillar du att sjunga: mjo, men inte för att jag kan
Gungar du på stolen: vilken stol?
Vilken hand håller du gaffeln i: beror på vad jag äter.
Anser du att du är stark: starkare än en 9-åring iaf
Använder du knark: nae
Tänker du pierca eller tattuera dig? tatuera.. men vart och vad är frågan.

FAVORIT:
Mat: kött i alla former
Låt: det varierar, just nu jimi hendrix - all along the watchtower
Ämne: inget
Plagg: mina mjukisbyxor ^^
Skor: hmm.. väldigt bra fråga.
Ställe: dunno, utomlands kanske
Tidning: tror jag svarar Solo där.
Film: Ingen direkt, men Crank är nice.
Bok:  Bra fråga

SENASTE:
Person som sovit i din säng: Min gubbe.
Person som du pratade med: Min gubbe
Person som du gick på bio med: Fiona i Finland : P
Person som du gick på stan med: Hmm, beror på hur man ser det.
Person som du skällde på: Det gör jag sällan
Låt du hörde: Någon av låtarna på Mikaels vakna-upp-cd
Film du såg: Lord of War
Mat du åt: En macka, ikväll blir det dock mums
Kram: Min gubbe.
Puss: Min gubbe.
Känslan: Sjuk sjuk sjuk
Resa: Utomlands så var det Finland.
Glädje: För nån timme sen
Dröm: Mikael och jag gjort slut, vaknar, drömmer samma igen, vaknar, och så höll det på ett bra tag
Person du träffade: Min gubbe.
Pratade i telefon med: Korre
Personen du fick sms av: Min gubbe
Gången du åt 7-eleven korv: Tror icke jag gjort det.
Gången du var utomhus: Igår när jag handlade
Hela din familj åt middag tillsammans: Tror vi åt tillsammans i veckan nån gång
Saken du köpte: Handlade i affär igår.

FJORTIS:
Hur många puder har du: För många, använder dock sällan
Hur många foundation har du: 3-4 kanske, använder sällan det med.
Dricker du för att det är roligt: Nja, roligt är det väl, men mer för att det är gott.
Har du en bästa vän som är fjortis: No?
Använder du uttrycket omg: Inte direkt

VÄNNER:
Har du en bästa vän:
Yes
Vem säger du allting till: Min gubbe.
Vem förstår dig allra bäst: Min far.
Vem kan du inte leva utan: Familj, gubbe och vänner.
Vem finns alltid där: Min gubbe
Vem har du känt längst: Gissar på Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0