Han bar mig som en prinsessa...

... not

Jag är en aning sjuk kan man säga. Döende kan man nästan påstå om man tar i lite.
Och där ligger jag i soffan och mår dåligt, gubben min kommer och säger att han vill ha sällskap i sovrummet.
(..alltså han har sin dator där..)
Jag ber honom bära mig, han frågar om det inte är bekvämare att gå.
Nej, svarar jag och lyfter upp mina armar.
Upp lyfter han mig som en gentleman och börjar gå mot målet.
Aj, där slog jag i foten.
Aj, där slog jag i foten i en annan dörr.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJ MIN JÄVLA ARMBÅÅÅÅÅGEEEEE!!!

Note to self, håll in alla kroppsdelar när du blir buren,

Kommentarer
Postat av: Fiona

hahahah

2009-07-29 @ 19:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0