Överraskning!

Idag kom en paketavi!!
Jag tor jag vet vad det är för överraskning i den!!
Eller så blir jag otroligt ledsen istället : D

Nåja, kommer få "löneökning" nu också!
Me like.

Det enda minuset idag egentligen är att jag typ har ett permanent "lock" för öronen, hör typ rätt dåligt på det nu.

Laddar upp en bild från min brors studentfest. Kan inte hjälpa att jag är too hot to handle.



(OBS, inga gäster i rummet, bror var ute och åkte på sitt flak och jag var uttråkad)

Tog ju även en massa bilder med min kamera som jag gärna hade lagt upp men jag äger tydligen ingen usb-sladd längre. Ej heller en minneskortläsare eller något annat som skulle vara bra att ha nu.
Ska be min gubbe köpa med en från jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0