Aaaanywho

Läste mina andra inlägg jag gjort här precis, kommer ihåg hur illa killparfymen luktade, bleh fy fan luktade röv.

Anyway vi försöker med att skriva ett inlägg till, sånt här är ju kul att läsa i efterhand :)

Kom hem från min favorit igår, har varit där i typ två veckor så det var väl dags. Hade lite att göra hemma och folk att träffa, ska ta tag i det strax!
Vill ner igen.. NU typ... är så dumt att vara hos mig i min "bunker" som mitt rum så populärt kallas (: Kanske inte så positivt men men : D

Min mobil har varit inne på lagning idag i TRE veckor! Kollade på mitt inlämningskvitto för att försöka hitta information om hur länge dom egentligen kan behålla den på lagning. Medan jag läste så såg jag en länk man kunde kolla hur det gick för min order (DAAH?!) Väl inne på länken såg jag att min mobil hade varit klar att hämtas efter tre dagar! Inte ett ord har jag hört från dom att den är klar, är det så jävla svårt att lyfta på luren och ringa?
Förbannad blev lilla jag och det blir strax ett telefonsamtal till dom. Lånetelefon fick jag ju ingen heller så jag har fått använda en gammal jävel som jag hittade här hemma, batterikapacitet på en kvart ungefär.

Har äntligen fått mitt VISA-kort nu i alla fall, är en väldig fördel att kunna ta ut pengar från banken igen måste jag säga.

Demented are go! - Funnel of love är en speciell men väldigt nice låt ^^

Jaja, ska skriva ett inlägg imorrn om jag hamnar på datorn, vilket jag troligtvis gör ^^

Kommentarer
Postat av: Josefine

Lill mills, du måste fortsätta skriva. Detta kan bli kul ;O

2007-11-27 @ 16:08:15
URL: http://sonderslagen.blogg.se/
Postat av: Anonym

lololo :D
blog e ju helt kul. du måste också fortsätta skriva :) me wanna read.

2007-11-27 @ 16:54:34
Postat av: Pjäxx

Btw, Plaxx is tha favorit... bara så ni vet:)

2007-11-28 @ 17:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0