Livet är en våldtäkt, det är inte skönt om hon inte är spräckt.

Joel Lundgren - Livet är en våldtäkt

Satan hemsk låt egentligen ju, men grym är den ^^

Alla pratar om kärlek, mys och gos och tjaffs.
Men allt jag tänker på är hårdporr, och massa elakt taffs.


: D

Efter helgen är jag jävligt nöjd.
Men det blir fest igen och då blir det fröjd.
Ser flickans nakna kropp blir spetsad av min grova snopp.


Ja herrejävlar.

Sitter och väntar på posten för tillfället, hoppas innerligt på att min mobil är med i ett litet vackert paket. Annars får jag vänta hela helgen på den :/

Stter och lyssnar på Holly Dolly för tillfället och tänker tillbaka på hur mycket jag och Ancan lyssnade på den INNAN dom började spela den på radio och krogar, men första gången vi hörde den ute var det klockrent.

"Dom spelar Holly Dolly där inne!!!"
"Vem fan är Holly Dolly?"

Jag i ett nötskal, kan ifs ha fått i mig lite för mycket alkohol den kvällen en det fick jag höra länge efteråt ^^

Jävla kukfitthora. Klart som fan att mobilen inte var med i posten. Ska bränna upp hela 3-butiken!
Livet är fanimej en våldtäkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0