Livsfarligt med kontokort

Har handlat en massa underkläder idag : D Fan hade ju inga vettiga innan så jag var väl mer eller mindre tvungen. Och nej Korre din önskan gick inte igenom, jag köpte ingen korsett ;)
Nu har jag bara plånbok, väska, jeans, ljus och JULKLAPPAR att köpa. Fifan hur ska detta gå, jag verkligen hatar julklappar. Älskar att få dom, älskar att ge dom MEN hatar att köpa dom. För vad ska man köpa?
Just det, jag behöver smink och lite krämer också, får snart skriva inköpslista för lilla Milla glömmer så lätt.

Äger nu en tusenlapp igen : D Blir alltid lika stolt när jag har en sån i handen, men använder dom aldrig, så osmidigt att köpa något och få växel på en tusenlapp. Expediten ser alltid lika glad ut.

Ska städa rummet idag med, är mer eller mindre tvungen, vem vet vad som kryper bakom min säng.

Sen ska jag till Ancan en sväng och umgås lite, behöver tjöta av mig lite skulle jag tro.

Pappa var lite rolig idag med : D Jag satt i mina egna tankar och funderade på varför i helvete jag inte har någon städerska till mitt rum. Då kommer pappa fram och tar mig om axlarna och säger "Min lilla fågelunge" Jag tittar upp och undrar om far min har fått ett skruvstäd i huvudet. Då säger han "Saknar du gubben?" Förstår att han syftar på Samuel och säger "Eheheh jo."
Och visst saknar jag honom =)
Grymt mycket faktiskt.

Men ska väl dit snart igen, eller ta honom hit, men som sagt är mitt rum lika stort som en normal människas stortå och sängen likaså. Osmidigt som sagt.

Kommentarer
Postat av: Fiona

saknar du inte mig? :

2007-11-28 @ 16:23:44
Postat av: Fiona

:( *

2007-11-28 @ 16:24:06
Postat av: pjäxx

Jag saknar dig fiona, ska vi gifta oss?

2007-11-28 @ 17:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0