Lycka

Jag är verkligen lycklig för tillfället. Glad. Finns inga problem. Ok, alla har väl problem med något hela tiden men jag har känslan i alla fall.

Saknar Samuel så det gör ont, vill bara krypa ner med honom under täcket och bara mysa :)
Det känns for real den här gången.

Kom på några problem ändå jag har.

1. Avstånd till favorit
2. Avstånd till favorit nr 2
3. Pengar
4. Mindre fritid
5. Cp mobil
6. Obekväma jeans

Ok, sista problemet löste jag nu. Femte problemet löses förmodligen imorrn.
Som min kära far säger "Det finns inga problem, bara möjligheter"
Kan inte bli mer sant än så.

Köpa skor imorrn, Jei! Tar med pappa till affären för jag har en förmåga att ta alldeles för lång tid på mig då jag ska köpa skor och han är grym på att hitta skor till mig, tro det eller ej. Dessutom betalar han om han är med så... hehe.


Tiger Army - Pain <3

Regret sits heavy in your chest
Until sometimes it gets too hard to breathe
Sometimes it just won't go away
And you start to fear, it won't ever leave


Detta tillhör the past forever, men grym låt ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0