10 min utgående 11 h inkommande : D

Mjo 10 minuters samtalstid som jag har ringt, tagit emot 11 timmar nu.. Sitter nog för mycke i telefon :P

Körde idag med bilskolan, gick helt bra å så, men hon berättade att hon ska sluta så jag får en annan lärare.. orka. Hon var ju askul att köra med.

Eh, har inget att skriva, skriver för Fionas skull helt : P Har ju inte hänt nått idag typ. Har ifs städat undan lite på farmors balkong idag då pappa håller på att spola bort färgen på huset och ska måla om. Så nu ser huset jävligare ut än det gjorde innan :)

Såg nu att internet funkar inte så det här inlägget kommer säkert inte ut ändå... Orkaaaaa.

Får väl skriva riktigt länge så internet kommer igång igen : D

Tycker allt är så himla skit me de som hände Engla, hade polisen tagit hand om tipsen dom fått så hade hon kanske levt idag : / Å andra sidan så kanske han hade kommit ut tidigare och dödat någon annan istället, så jag vet inte hur man ska se på saken. Förstår inte hur sådana som honom tänker, man blir ju snart rädd för att ta sig utanför dörren.
Läste också på Aftonblandet att det var en 92-åring i Norge som lockat med sig en 9-årig flicka hem.. 92 ÅR!! Som tur var hittade man henne vid liv men ändå, hur fan kan folk? 92 är ju samma ålder som min farmor.. Herregud, det tar tydligen aldrig slut.

Nu funkar internet!


Kommentarer
Postat av: Fiona

jee i like to read ^^

orka ens kommentera de där med 92.. sick world sick world sick world sick world

2008-04-15 @ 17:31:56
Postat av: Josefine

men min skull då? :(

2008-04-15 @ 20:30:00
URL: http://sonderslagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0