Borås <3

Så JÄVLA kul igår : D Satt först hemma hos Emelies pojkväns kompis (som för övrigt var grymt snyggt :P) och drack lite smått och gott, bland annat tequila som jag alltid mår så dåligt av och nån albansk konjak eller va de nu va, smaka iaf skit :)
Sen drog vi till Harrys i Borås, mycket bättre än Kinna må jag säga, inte alla gamla ansiktena som man alltid ser. Dock jobbigt med folk som kletar på en, speciellt när man försökt få dom att inse att man inte är intresserad.
Men fick ju i alla fall 3 pers med mig i sängen, alltid något :)
GIck förvånansvärt bra att sova 4 pers i en dubbelsäng, men blev en aning varmt med bara ett enda stort täcke..

Kom ungefär hem nyss, pojkarna skulle jobba idag, men hoppas vi gör dehär nån mer gång : D

Heh, om man bara kunde skriva allt som hände : D

Anywho, idag blir nog en seg dag, är så trött att jag ser dubbelt typ, har blivit några sena nätter de sista, dock inte mitt fel..

Fee & Lee - Anyone else but you <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

förbannat kul hade vi..mysigt värre med 4 pers i en säng :D

2008-04-13 @ 13:51:21
Postat av: Fiona

hahaha nice song :D

2008-04-13 @ 18:13:08
Postat av: Josefine

GRUPPSEX

2008-04-14 @ 13:15:57
URL: http://sonderslagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0