Cocain

So fine this day

all your problems has gone away

but tomorrow, when you wake up

all your problems are back to stay

Jag vet en person med grym musiksmak iaf : D Nomy  - Cocain är helt nice ^^ Kanske inte man ska lyssna på om man mår dåligt men men :P Han har så gryyyyym röst helt enkelt.

You are in pain

Take your life, take your life with cocain

But I am who I am

so I do what I can, when I can

but I can't really do a damn thing

Idag har jag gjort massa tråkigt, åkt med tanterna och storhandlat och hängt tvätt och annat mysigt. Men jag har iaf köpt ett par skor! Kanske köper dom röda skorna med, får se hur jag gör. Dom var ju så billiga :P
Eh ja, kanske inte så lyckat bild men men : D



Hoppas på West coast riot i sommar, skulle vara så niiiice, får se om jag hittar någon att dra dit ;)
Borde starta en Fiona-fond så hon får råd att åka hit :P Om alla i Sverige skänker en krona så är vi ju uppe i några miljoner liksom, det räcker gott folk :)

Judas Priest - Lochness är fanimej grym med, så himla kul att vara hos mormor och hitta ny musik :P

Fake it til' you make it


Kommentarer
Postat av: Fiona

dude, de där va ju en idé. man borde få alla o ge en krona. men hur lyckas man me de? :D

west coast riot sku va så kul, sku så gärna villa komma me dig dit. ://

2008-04-11 @ 16:46:22
Postat av: Josefine

Jag och min musiksmak då?

2008-04-12 @ 13:04:19
URL: http://sonderslagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0