Färgglatt är nice

Köpte 3 linnen idag, var tvungen att köpa dom för jag är så trött på min färglösa garderob helt enkelt :) Intresseklubben antecknar..

Jag vill ha torsdag nu tack! Eller kanske inte, ska på någon information hos Arbetsförmedlingen som jag inte orkar gå på men tydligen är tvingad till. Ångrar att jag skrev in mig där, löser nog jobbproblemet själv rätt bra.
Men jag vill träffa en viss person igen, och det blir nog på torsdag =)

Imorgon ska jag måla verandaväggen och balkongen.. Hoppas det är soligt och nice så kan man stå i bikini kanske. Fast dom varnar ju tydligen för solen nu, att den är stark nu och så. Men jag är ju så blek :/

Så vad gör man?


Jeeei min snygging ringde precis ^^


Så nu skriver ja inte mera här :)


Kommentarer
Postat av: Josefine

cp, du ska bli neger!

2008-04-23 @ 13:44:19
URL: http://sonderslagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0