Free Bird - Lynyrd Skynyrd

Free Bird - Lynyrd Skynyrd är tydligen min rocklåt, efter att ha gjort en quiz på Facebook. Tror icke jag har hört den så jag får kolla upp den om en stund.
Är riktigt glad idag, vilka nice sms jag fick igår ^^ Och en del udda sms, från folk jag inte gett mitt nummer till men ok : P
"Du är allt jag vill ha" Vem blir inte glad av sånt liksom? :)

I helgen var vi i Andreas gamla lägenhet hos killen som bor där nu och hans kompis, de va helt okei gäng :)
Ena killen fick lite för mycke att dricka dock ;) Och lite mindre hår på huvudet fick han med, skitsnyggt blev det må jag säga :)

Har egentligen inte mycket att skriva, inget liv som sagt. Men ska i alla fall ner till byn om en stund hade jag tänkt, sen får jag väl slänga in en tvätt i maskinen med så far min inte behöver klaga när han kommer hem.

Glad som sagt, det trodde jag inte för ett par veckor sen :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

En kort stund blev jag glad och trodde att du hade stavat tvättmaskinen såhär: TVÄTT MASKIN. Men så var ju inte läget :/ haha, vad jag hade retat dig för det då camills :P

2008-04-07 @ 11:40:38
URL: http://sonderslagen.blogg.se/
Postat av: Fiona

"ner ti byn"

sadsad. var bor du rikit?:DDD

2008-04-07 @ 12:15:55
Postat av: Milla

Fiona: Pff du vet vart jag bor, vet att du vill ligga här cch spoona me mig mer än något annat :) Msn btw?
Josse: Jag särskriver ALDRIG!

2008-04-07 @ 13:29:20
URL: http://notiser.blogg.se
Postat av: Fiona

hahaha jo ja vet var du bor ja ha ju vari där o spoona. men de låter ba så cp "byn"... fast ok de kinna. :D

yea, spoon with me this summer?

2008-04-07 @ 19:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0