Göteborg

Idag blir det buss till Göteborg, riktigt sugen på att åka men jag fryser röven av mig så min ork är typ i rummet brevid eller nått. Dessutom behöver jag ett telefonsamtal först så jag avvaktar.

Igår blev det lite mys igen, hade väl inte sådär mycket att göra men tiden gick fort ändå. Fick bara i mig ett par knäckemackor och en stor pommes frites på donken på hela dagen igår, tappar konstigt nog aptiten när det är varmt ute. Konstigt :P

Ska få moneys av Arbetsförmedlingen också, ifs bara 2500 i månaden men det är ju alltid något tills jag hittar mig ett bra jobb :)

Har lust att slänga upp ett par bilder men kameran är i andra rummet och jag känner mig lite lat så jag får fixa de i ett annat inlägg sen typ..

Väldigt osammanhängande blogg idag men jag orkar inte utveckla gårdagen alldeles för mycket :)

Imorgon blir det antingen fortfarande Göteborg eller så drar ja hem till mormor och träffar mina kusiner en stund, har inte sett dom på väldigt länge så det är verkligen på tiden känner det som, de är ju så gulliga båda två ^^

Sen finns det en person till som är också är väldigt gullig ^^ Och osjälvisk ;)

Nu ska jag ut i förhoppningsvis solen.

Pusspusspusspusspusspussgaygaygay

Kommentarer
Postat av: Josefine

cp som aldrig pratar med mig längre!

2008-04-26 @ 11:45:45
URL: http://sonderslagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0