Hämnden är ljuuuv <3

Hehe, kan ju inte skriva vad jag gjort för då förstörs ju allt :) Men jag tar inte hur mycket skit som helst, de gör jag inte.

Är nyduschad och iskall, känns som håren i armarna är på väg att dras ut för dom står så. Gåshud. Tuppaskinn. You name it.

Vet inte om något kul händer idag, morbror med flickvän och barn har precis kommit hem från Marocko, så dom kanske man skulle träffa och kolla på bilder. Dom ska nämligen till Kinna idag :)
Annars blir jag säkert hemma idag, kanske har något planerat men jag är inte helt hundra på att jag orkar dra ut idag, känner mig så frusen :/

En viss Josse ringde mig typ 100 ggr inatt, var tvungen att stänga av telefonen till slut, sorry men jag orkade inte prata 3 mitt i natten och sen inte kunna somna om. :)

Peace out.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Du är elak :(

2008-04-06 @ 11:01:57
URL: http://sonderslagen.blogg.se/
Postat av: Fiona

uu jea. milla. när ska vi skaffa liv?

2008-04-06 @ 22:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0