Häng mänskligheten

Thank you come again.

Vad trött jag äääär på folk, och på mig själv att jag tål allt. Jag vill ha en riktig jävla melt down och lösa allting.
Har i alla fall hittat en del intressanta jobb som jag tänker söka, mest i Göteborg och Borås.
Hade jag haft sjävlförtroende nog hade jag börjat jobba i ett annat land, för att komma ifrån allt och starta mig ett nytt liv. Finns det någon som inte ångrar något de gjort i livet? Tror icke det.

Satt med Fiona i cam och med mic idag, heh lite akward men ok : D

Orka att bloggen cpade, skrev iaf att jag gick upp 6 imorse och stöttade bror inför hans APU.

Drack också för gammal grädde så min mage har velat vända på sig hela dagen. Gott verkligen..

Kommentarer
Postat av: Fiona

de va kul att prata me dig lite (:

2008-04-02 @ 22:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0