I hate you, fuck you, leave me alone

Regret sits heavy in your chest
Until sometimes it gets too hard to breathe
Sometimes it just won't go away
And you start to fear, it won't ever leave
And when you think back on those times
It seems so close, just beyond your reach
The time vanishes dark smoke from your cigarette
The midnight breeze

Please stop this pain


Mm, jag sa ju att denna texten var the past, och nu får det fanimej hållas så också. Blir så trött när människor ljuger ihop allt till sin fördel, även de gånger då de bara kunde hållit tyst och inte sagt något istället.

Vänner? Yeah right..

No regrets for me, jag tänker bara glömma allt som varit och tänka framåt nu, för vem hjälper det att jag mår dåligt? Inte mig i all fall, och det är mig jag ska tänka på hädanefter.
 Skit i andra och sköt dig själv helt enkelt, för världen är så fucked up idag att det inte längre lönar sig att göra något för någon annan.

Kommentarer
Postat av: Fiona

yeah, nu fattar du de också :) såhär är de bara. all that matters is you. so fuck the people you've been hurt by, they are not worthy of you time.

2008-04-04 @ 09:01:43
Postat av: oskar bomull

nice med tiger army-text alltså. klart imponerande

2008-04-15 @ 01:02:20
URL: http://oscarcotton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0