I've got big balls.

Godistroll hehe, gulligt :P

Sitter och tjötar i telefon. Eller tjötar å tjötar, sitter och lyssnar på tystnaden ^^

En sån här jobbig lista blir det idag, orkar inte svara på sånna egentligen men jag har inget bättre för mig och jag kan aldrig vara seriös om något. Var seriös på ett par frågor iaf ;)

1. Vilken BH har du på dig just nu?
Hehehe ingen.. Så här nära läggdags orkar jag icke med det :)
2. Vilka trosor har du på dig nu?
Hum..Typ privat fråga men ok..Dom är röda.
3. Är du nöjd med dina bröst?
Ajjemän, kan inte bli mer perfekt.
4. Är du nöjd med din rumpa?
Hell yes!
5. Uppsatt eller utsläppt hår?
Utsläppt ser bäst ut, uppsatt är mer bekvämt så..
6. Hur skulle du beskriva killen som du just nu tycker om?
Väldigt flippad person ^^
7. Vad är det första som du kollar på när du möter det motsatta könet?
Helheten skulle jag nog säga, finns inget direkt så jag kollar in.
8. Vad är din åsikt om homosexuella killar?
Blir alla homosexuella blir det svårt för mänskligheten att fortplanta sig må jag säga. Orka dö ut. Men annars får väl folk göra vad dom känner för.
9. Vart vill du helst bli kysst?
På munnen av någon man tycker om :)
10. Och om inte där?
...ehehehhe....                    Halsen kanske?
11. Har du några snygga killkompisar?
Bara snyggingar klart ^^
12. Har du kysst någon av samma kön?
Vem har inte de? Bara på fyllan dock.
13. Vad är ett plus på motsatta könet?
Att han har humor.
14. Vad är ett minus?
"Jag är snygg och kan knulla vem jag vill"
15. Är du en hejjare på att kyssas?
Åhjo, topp 50 hos Martin iaf ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0