New shoes, free.. skokräm?

Shoe creme? I dunno

Fick den i alla fall gratis idag! Inte för att det är så dyrt men va fan, man måste se varje liten sak som en vinst! Gick till Visko idag för att köpa skokräm till skorna jag fick igår, för det var en liten liten bit av tån på skon som var lite sliten. Så när jag väl va där vid hyllorna så kunde jag varken hitta oxblod eller bordeaux eller något som ens liknade brunrött. Så jag frågade en flicka där och hon hittade bara en tub som var öppnad kvar i lagret, så hon erbjöd sig att putsa mina skor med den. Men då jag endast hade med mig en sko för att slippa bära på så mycket så gick ju det mindre bra så hon sa att jag kunde få den istället ^^


Tog bilden med mobilkameran, blir inte bättre bilder än så här typ :/

image17

Imorgon tänkte jag leta upp en väska att köpa och eventuellt hårfärg så jag äntligen kan få ordning på skiten, mitt hår är verkligen inte vackert just nu.

Kommentarer
Postat av: Fiona

så de häär är skorna :) helt coola. no sneakers but you knooow :D

2008-04-04 @ 09:03:10
Postat av: Rebecca

Svar: Precis, åldern spelar ingen roll. Men det inser inte vissa människor i min närhet tyvär.. :)
Men tack för svaret :)

2008-04-04 @ 17:13:41
URL: http://palmquiist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0