o brother where art thou

Råkade hamna hos Martin hela helgen, var väl inte riktigt meningen men det är sånt som händer. Har skämt ut mig för hans kompis men vettefan om han ens kommer ihåg det, han kom hem rätt packad :P Men vad jag gjorde tänker ja bannimej inte säga för de va lite...akward : D

Såg på O brother where art thou i helgen, helt flippad men väldigt nice film :) Har sett Hot chick med, den var ju.. bra : D Kanske inte..
Har sett några till med, massa film blev det :)

Började lipa när jag satt där med när en låt från morfars begravning började spelas på Winamp, har inte tänkt på honom på länge men när Tears in heaven började spela så bröt jag ihop :/

Emelie sa att hon skulle komma hit sen men hon verkar ju ha försvunnit, känns som jag borde skicka ett sms så det kör vi på. Snabbt svar blev det, hon kommer strax tydligen.

Nu ska jag ut i värmen lite och få lite sol, jag är verkligen likblek och det är inte alltid så kul kanske :P

Valborg snart med, vad händer då?

Kommentarer
Postat av: Josefine

du är ett as, ett tvättäkta as!

2008-04-30 @ 00:19:44
URL: http://sonderslagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0