Pewliser i Kinna : o

FIona vem har sagt att danmarksresan blir utan dig? ;) VI kan stanna där till nästa år typ, så mö goa människor där ^^ Får använda kamera mer nästa gång bara : D

Blir fortfarande inte riktigt klok på människor, de är underliga saker ^^

Igår var jag med Emelie på donkan och tog varsin muffins, var skyldig henne en fjärdedels muffins men snäll som jag är fick hon en heeeeel ^^ Anywho, när vi satt där å mumsade så kom det in ett par poliser, vi var helt "Ok, dom behöver väl också mat kanske" Sen kom det in ungefär åtta poliser till  :D Helt tyst blev de på donkan ^^ Visste inte ens att det fanns poliser i Kinna ^^ Poliserna satte sig i en lång rad precis bakom mig så man kände att man kanske skulle passa sig för vad man skulle säga där, men kom fram till att man borde ju inte va rädd för att lämna jacka och väska på stolen om man skulle beställa direkt :P Varför är man rädd för poliser? Man borde ju känna sig trygg.. skumt.
Men dom höll ju i alla fall upp dörren åt oss när vi gick ^^

Körde idag igen, idag med en typ praktiserande lärare så jag behövde bara betala för en halv lektion, men jag tyckte det var helt ok ändå, hon va kul ^^ Nästa gång ska jag köra i början till tätbebyggt område... OK? Vart har vi sånt i Kinna/Skene? Har jag inte redan kört där i så fall? Aja..


Nu ska jag dränka mina bekymmer i Scrubs och glass, sen drar jag ut en sväng igen :)


Hej hopp Nicklas har en..kropp? :)


Kommentarer
Postat av: Fiona

nåja, that sounds better then :>

2008-04-09 @ 14:35:21
Postat av: Nicklas

Fi fan, jag har en kropp:O

Well thats a newbie :R

2008-04-09 @ 14:59:39
Postat av: Josefine

antar de hade span på dig

2008-04-10 @ 15:31:50
URL: http://sonderslagen.blogg.se/
Postat av: Fiona

skriv blogg kvinna ja vill läsa.

2008-04-11 @ 14:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0