Play it hard.

Eh ja, jag har inte suttit vid min dator på många dagar nu, har liksom fastnat med pappas ena laptop, så mycket smidigare, måste skaffa en själv :)
Så uppdateringar på bilddagboken å shiet har fått vänta men jag ska ta tag i de snaaaart ^^

Idag händer inte så mycket egentligen, sitter och skriver lite platsansökningar just nu och sen får jag se vad jag ska göra. Blir till att träffa Emelie ikväll i all fall, muffinsar på donkan minsann :)

Har pratat med Björn och en danmarksresa i sommar, låter helt okei faktiskt, vill ut och resa i sommar, hmm. Hoppas jag kan ta mig till FInland också, eller så får FIona ta sig hiiit ^^ Men har ju inte varit i Finland än så jag bör nog ta mig dit egentligen..

"Fifan, om du hade vart kille sååååå hade jag kunnat bli bög för din skull"

Hehe nicklas är allt bra söt ^^

Gött väder idag me, har varit ute och gått en sväng i solen med musik i lurarna, då mår man bra :)

Kommentarer
Postat av: Fiona

VADÅ DANMARKS RESA!??!?! UTAN MIG?!?!?!?

nu ble ja lessen :

2008-04-08 @ 15:03:43
Postat av: Fiona

:'( *

2008-04-08 @ 15:04:01
Postat av: Josefine

Saaaa ju att du är peddo :S

kom till älvsbyn?

2008-04-08 @ 19:46:10
URL: http://sonderslagen.blogg.se/
Postat av: Fi fan

Fi fan, jag älskar dig :O !

2008-04-08 @ 23:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0