Somna i telefon är normalt.

Kul att vakna halv fem på morgonen och upptäcka att man fortfarande är i telefon med någon.. Dock förvånad att batteriet höll så länge, hade ändå pratat i 5½ timmar då och säkert ett par timmar till innan de me.. Bra telefon :)
Men eh ja, personen i andra änden sov också såå det var väl lugnt.. hoppas jag inte snarkade : D

Idag har jag städat och sedan målat balkonggolvet här, blev rätt bra om jag får säga det själv. Höll på att måla in mig själv i ett hörn med, kul det hade varit att hoppa ut från balkongen sen..
Slog i ryggen i pappas satans jävla antennhelvete med, tappade helt luften och trodde jag hade brutit hela ryggen, Den är lite mosig där nu men har inte så ont längre, har typ tappat känslen där. Jaja nog om att klaga.

Åh, pojkar gör mig så sur.. Speciellt pojkar i förhållanden..  Precis ALLA pojkar jag träffat är samma, oavsett om dom är i förhållande eller inte så ska dom kladda och hålla på med andra flickor. Så det är väl bara att acceptera då..


Ken leeeeeeeeeeeeeee!


Kommentarer
Postat av: Dragana

Hahaha, nee vad kul att somna så där.! :P

2008-04-17 @ 14:47:22
URL: http://iseedee.blogg.se
Postat av: Sara

jag har också lyckats somna i telefon två gånger.
då var dock den på andra sidan tråden fortfarande vaken och blev inte lika glad :P haha

2008-04-17 @ 14:47:36
URL: http://lookwhathappened.blogg.se
Postat av: Sara

jag har också lyckats somna i telefon två gånger.
då var dock den på andra sidan tråden fortfarande vaken och blev inte lika glad :P haha

2008-04-17 @ 14:52:32
URL: http://lookwhathappened.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0