You are in pain..

..Take your life, take your life with cocaaain.

Kan inte sluta lyssna på den förbannade låten, snart sitter den väl som ringsignal på mobilen med :P Sitter och väntar på att min telefonbuddy ska komma hem och ringa miiig, har inget att göra nämligen för ovanlighetens skull </3

Han ser bra ut för den delen med :P Nomy - Cocain

Satt och läste igenom sms som jag fick i helgen idag med, speciellt dom från lördag kväll då. Vilka jävla puckon en del är som skriver saker? Håll tyst och låt mig va istället typ.
Men av andra får man ju nice sms =)))

Alltså, jag har 8 minuter utgående samtalstid på min mobil och 5½  timmar inkommande på en vecka. Känns som jag inte ringer folk tillräckligt : D Men samtidigt är ju sms roligare :)

Fuck you all good night

Kommentarer
Postat av: Josefine

ehhh ser bra ut? :P vart då?

2008-04-14 @ 23:24:02
URL: http://sonderslagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0