Does the diaper on my head look ok?

Slå på din musik. Sätt så att musiken blandas och tryck på nästa för varje fråga. Använd låttiteln som svar till varje fråga.

Har knappt någon musik på denna datorn men vi kör på dehär ändå!


1. Hur mår du idag? Super Trouper
2. Kommer du komma långt i livet? You know you got it
3. Hur ser dina vänner dig? Criminal
4. Kommer du gifta dig? Percolator Twist
5. Vad är ditt livs themesong? Biggest and the best                   ( OHJA!)
6. Vad är ditt livs historia? The wanderer
7. Hur är skolan för dig? Sweet Dreams
8. Hur kan du komma framåt i livet? Too many rivers
9. Hur kommer imorgon att vara? Take a chance on me
10. Vad är det bästa med dina vänner? In her eyes
11. Vad finns i lager nästa vecka? Life in technicolor
12. Vilken sång beskriver dig bäst? Riot in everyone
13. Hur är det med ditt liv? I'm gonna knock on your door
14. Vilken låt ska spelas på din begravning? Boogie Woogie
15. Hur ser världen på dig? He's so fine
16. Kommer du ha ett lyckligt liv? I love my computer
17. Vad skulle du vilja säga till nästa generation? Hot N Cold
18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av? Don't know much about history
19. Vad kommer bli din nästa raggningsreplik? Thinking of you
20. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig? Stuff is messed up
21. Hur kan jag göra mig själv glad? Higher and Higher
22. Kommer jag någonsin att få barn? Freaks in uniforms
23. Vad är några tips till mig? Working my way back to you
24. Hur kommer jag att bli igenkänd? The winner takes it all                              ( DÄR SER NI!)
25. Vilken är min danssång? Rosenrot 


Kommentarer
Postat av: Josefine

ojojojoj, någon stalker som läst igenom mina gamla blogginlägg kanske? ;)

2008-08-09 @ 01:45:29
URL: http://sonderslagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0