Hali halå!

Nu har jag inte skrivit på ett tag och har fått klagomål men har inget att skriva ändå egentligen. Eller det har väl hänt en massa sen sist jag skrev men jag tror min inspiration har försvunnit.

Borta.

Har varit i Finland i en vecka och haft de helt kul :) Druckit lite och sovit lite och ätit lite. Vi har varit ute på olika ställen och nu har jag äntligen smakat Lonkero! En aning besviken men helt ok att dricka ändå ^^

http://imekakka.bilddagboken.se    <- Där finns alla bilder från Finland :) Om en stund i alla fall :P

Har även varit på dragracing och varit i stugan en del.

+ Halsfluss nu när det har varit så jävla varmt, skitkul verkligen. Hur varmt som helst i vattnet men varje gång jag badar så får jag hosattack som kallas mer än duga. Hostar tills jag spyr ungefär.

Fått lite pengar att leva av nu iaf, så måste ut och spendera nån dag. Här ska inget sparas.

Skriver mer blogg när jag har inspiration tror jag, känns som jag har massa att göra bara just nu.


Kommentarer
Postat av: Josefine

Ojojojoj, vissa har då inga halsmandlar ;) så kan inte få halsfluss ^^

2008-08-03 @ 11:49:10
URL: http://sonderslagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0