Kablar och sånt.

Ska koppla in min mobil till stereon och upptäcker att dom redan inkopplade sladdarna är en svart och en röd, medan jag håller i en vit och en röd. Ringer upp pappa och precis innan han svarar ser jag att där den svarta redan är insatt ska den vita sitta.
Pappa svarar.

Pappa: Hallå
Jag: Hej, jag skulle bara ringa och fråga en sak men de va inget.
Pappa: Så du ringde för att säga att du inte ville nått?
Jag: Ja.
Pappa: Så bra, för jag skulle precis ringa och säga samma sak.

Men nu funkar det att spela musik på stereon från mobilen, typ YES!
Så nu strömmar Streetlight Manifesto ut ur högtalarna, och nu ska jag plugga lite innan Björn kommer som kommer om 2 minuter.
Sen måste jag nog träffa Emelie i Borås!


Undrar om jag hör i högtalarna när jag får sms nu? Så jobbigt i så fall. Eller kanske bara bra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0