Kakgång

En kille på utbildningen har ett hus på 7 rum och kök. Och bor ensam. Inte illa må jag säga.

Fick tillbaka svaren på mina prov idag. Hade 96 % på SVenska, tydligen missat stavning på ett ord där. Hade bara 75 % på Matematik, lite otippat där. men det visade sig att jag hade alla rätt inom de olika områdena förutom ett. Bråk. Där hade jag 20 % hehe. Men det är väl ingen som vill syssla med bråk? Potenser och decimaler och all annan skit kom jag tydligen ihåg :P
Nåja, läraren sa att mitt prov var en kakgång. Piece of cake alltså. Ska nog börja använda de ordet

Tror jag ska hitta på något med Björn nu, typ slappa tillsammans. Eller så kan han spela gitarr för mig. De diggar jag. Diggar mindre när han spelar trummor för mig. It's just noice maaan.


De va min uppdatering på tillvaron.



Kommentarer
Postat av: Josefine

UPPDATERA KVINNA! Sånt ska man inte behöva påminna om minsann!

2008-08-23 @ 06:49:26
URL: http://sonderslagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0