Rövdin

Skulle skriva rödvin men det blev som det blev, inte illa!

Igår orkade inte Emelie och hon svara inte ens på sms (väldigt dåligt) så jag åkte runt lite med Björn som vanligt. Vi åkte först till SVenljunga, sen Borås och sist Fristad (tror jag det stavas) Vi kollade upp våra skolor och en Ica-butik. Spännande må jag säga. Sen åkte vi hem till honom och jag lyssnade på hans otroliga gitarr-spelande.
Lärde mig även att spela början på Metallica - Nothing else matters, de ni!

När man ändå talar om Emelie så kom jag på ett citat "Det är lätt att vara fler än en nolla" Fråga mig inte varför jag kom att tänka på det när jag tänkte på henne. Citatet är förresten från den underbara filmen Djungel-George.

Igår träffade jag pojken igen, drack lite vin och myste och kollade på White Chicks. Såg knappt något av den.

Idag ska jag ta det otroligt lugnt, äta lite pasta och kanske träffa pojken igen, vet dock inte om jag känner för att ta mig ur soffan mera idag.

Kommentarer
Postat av: Emelie

hur ska jag tolka detta?!

2008-08-17 @ 14:56:12
URL: http://emeliekanblogga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0