Snusk

Ohja, mycket snusk idag.

Jag är en uppmärksamhetshora, lever för att alltid få den uppmärksamhet jag vill ha och får jag inte det så blir jag klängig och jobbig. Dom som känner mig vet om det och skiter fullständigt i att det är så :)
Kanske tog i lite men jag har sånna symptom.

Dessutom flagar jag på ryggen.

Vilket gör att jag går omkring i t-shirts nu hela tiden, men funkar rätt bra då vädret har blivit sämre, behöver inte vara rädd för svettfläckar a la ocean. Måste nästan lägga ut bilder på mina grymt snygga solbränna, den slår nog många rekord.

Mobilen har pipigt hela dagen, dock klagar jag inte, vill ju som sagt ha uppmärksamhet ;)

Slänger nog upp en bild om en stund på solbrännan helt enkelt, den måste ses :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0