Trög helg

Helgen har varit en aning seg, men bara tur det egentligen. Jobbig vecka så det har varit skönt att kunna sova ut ändå till 8 på morgonen :) Igår var mor, mormor och jag på Ikea och handlade, åkte hemifrån kl 10, och var hemma 17-18 igen ^^  Hann även med att handla åt farmor där på förmiddagen innan vi åkte. Sen byggde jag ihop allt vi hade handlat så dagen var väl bra så sett.
Men en viss person som jag skulle ha träffat igår har ju gått och blivit sjuk så det blev inget med de, vilket var lite synd. Hade ju velat koppla av lite i helgen.

Imorgon blir det upp 5 igen, tidiga mornar är ju verkligen underbara... Annars händer väl inget i veckan, förutom om personen blir frisk och jag inte är alltför död för att träffas ;)

Mördare på rymmen i Sverige, dom har ingen aning om vart personen är så det känns ju rätt så skönt att veta. Lika lång som jag och lite knubbig med ett par tatueringar, något för Josse kanske? Ska försöka få tag på hans nummer ;) Han hade konvex näsa med, eller om det var konkav. Något av dom.

Nu ska jag smsa sönder någon.

Kommentarer
Postat av: Josefine

hahahha njae. han såg inte så snygg ut, ÄVEN fast han hade tatueringar

2008-08-24 @ 19:33:13
URL: http://sonderslagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0