Blod och Död

Ok, vi kör på en cplista för att jag har en aning tråkigt helt enkelt. Eller för att jag inte orkar ta itu med det jag borde göra.

10 favoriter:
Färg: Grön
Mat: Mors kycklingfiléer med specialsåsen ;D
Band: Streetlight Manifesto
Film: Napoleon Dynamite ;D
Bok: Hmm, får nog soga Blod och Död.. men det låter ju inte så friskt egentligen :P Massa humor i den dock
Sport: Äta?
Årstid: Sommar
Veckodag: Lördag
Glassmak: Choklad
Tid på dygnet: Kvällar

9 för tillfället:

Humör: Trött och lycklig
Smak: What? Bra?
Kläder:  Morgonrock och mjukisbyxor ;D Men det är jag värd.
Bakgrund: Svart
Nagellack: Silverrosa nästan genomskinligt.
Tid: 14:05
Omgivning: "Pannrumet"jämte bror.
Irritationsobjekt: Min svårighet att välja mellan vad jag vill.
Tankar: Kan man vara anställd hos två olika bemanningsföretag?

8 första: (första alltså...inte nu)
Bästa vän:
 Marie
Screen name: Vem kommer ihåg?
Husdjur: En katt som fanns när jag var nyfödd.. annars en guldhamster ;D
Piercing: Öronen
Förälskelse: En kille på lågstadiet ;D
Musik: Vadå första musik? Första skivan jag köpte var Me & My tror jag dom hette :P
Bil: Ingen : <
Kyss: Ingen aning faktiskt, men den var säkert nice

7 senaste:
Cigarett: År och dar sen
Mat: Varm choklad och rostade mackor ;P
Dryck: Vatten
Biltur: Inatt hem från jobb
Kyss: WIlliam ;P
Spelad låt: Eh, får kolla mobilen.. Scream -Timbaland, vilka minnen :/

TV-program: Tv tv tv, ar nått hos mormor sist jag var där..

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Icke
Brutit mot lagen: Har väl ingen? ;D
Blivit arresterad: Åhnej
Badat naken: Klart man har :)
Varit med på TV: Räknas TV i butiker? : P
Kysst någon du inte känner: Jupp

5 nej tack:
Kläder: Brynja

Mat: Blodpudding
Musik: Josses skitmusik hon skickar
Dryck: Te

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Jobb... Så packade, skannade, tejpade och tjötade med folket där.
Du kan höra just nu: Henkes förbannad Xbox, så hör inget mera. Förutom tangenterna på datorn.
Du inte kan leva utan: Mat, syre, vätska och sånt där.
Du gör när du har tråkigt: Sitter vid datorn, smsar med folk, lyssnar på musik och planerar vad jag kan göra istället för att ha tråkigt.

3 personer:

Du kan berätta allt för: Jag litar inte på någon fullt ut så jag kan prata med dom om allt. Litar på mig själv
Du tycker om: Bara tre personer? Jag tycker om dom flest :P
Du inte gillar:  Um.. finns några.


2 val:
Kaffe eller te: KAFFE!
Vår eller höst:  Vår

1 önskan: Att aldrig vara olycklig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0