Cointreau

Var hos Emelie en sväng idag och tjötade lite. Lockade hennes hår och hon plattade mitt och sminkade mig. Sådär lagom flickaktiga saker.
Ska in till Af imorrn och lösa lite saker, hoppas de inte tar lång tid så jag slipper ta bussen hem..

20 år nu, kul att jag hade nässelutslag och okänd infektion i kroppen när jag fyllde år. Men jag är inte bitter.

Har stora funderingar om vad jag ska göra med mitt liv egentligen. Är jag säker på att jag vill gå utbildningen? Eller vill jag ha ett helt annat slags jobb? Eller är jag bara för lat för att orka något?

Skit samma.

Byter samtalsämne lika ofta som jag byter strumpor, lite skumt. På tal om strumpor har jag ett stort hål i min ena, helsnyggt.

Har träffat mig en gullekille ( nu igen, jag vet..) Vi kan ju kalla honom för Mr X för det ska man ju göra här i bloggvärlden tydligen. Har ändå ingen lust att berätta om honom.

Till helgen blir det härligt för då ska jag och Emelie ha en drinkkväll, vilket innebär att jag måste inviga mitt första alkoholinköp på systemet i veckan. Vi ska göra massa goda drinkar.. Har vodka hemma men vi måste köpa Gin, Cointreau och Grenadine.. Annars blir det inte många drinkar vi kan göra. Som tur är har Emelie lite Pina Colada att dricka om alla vi gör blir kass. Men det blir dom ju inte, det är ju vi som gör dom!

Emelies hår blev grymt idag, önskar jag ägde en kabel så jag kunde visa upp en bild. = Om jag orkade hämta kabeln.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0